تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس/ حضور کریمی در فینال جام حذفی
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 18:0 | نویسنده : popkids
تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس/ حضور کریمی در فینال جام حذفی

خبرگزاری perspolis-news8: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر نفرات مصدوم این تیم به بازی با سپاهان اصفهان در فینال جام حذفی می‌رسند و علی کریمی هم یکی از این نفرات خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر تمرینات خود را دنبال می کند تا مهیای دیدار با ملوان انزلی در لیگ و سپس فینال جام حذفی برابر سپهان اصفهان خواهد شد. یکی از دغدغه های کادر فنی مصدومیت تعدادی از بازیکنان است و سرخپوشان امیدوار هستند تا نفرات خود را در اختیار داشته باشند.

وجیه الله چشمه سری پزشک پرسپولیس درباره شرایط مصدومان به خبرنگار ورزشی برنا گفت: علی کریمی و رضا حقیقی دویدن را زیر نظر بدنساز تیم آغاز کرده اند و تمرینات فیزیوتراپی هم انجام می دهند تا بتوانند زودتر به میادین بازگردند. این دو وضعیت خوبی دارند و می توانند مقابل ملوان و سپاهان به میدان بروند.

وی ادامه داد: جواب MRI حسین ماهینی هم نشان داد که او دچار پارگی کشاله نشده و همین مساله ما را امیدوارتر کرده است. ماهینی از چند روز دیگر تمرینات خود را آغاز می کند و این بازیکن هم برای فینال جام حذفی مشکلی نخواهد داشت.

پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی نیز تصریح کرد: پولادی از ناحیه پشت پا دچار مصدومیت شده بود و عفونتش هم از بین رفته است. البته به دنبال کفش مخصوص برای پولادی هستیم و اگر این کفش زودتر تهیه شود، بهتر خواهد بود.

چشمه سری درخصوص ویژگی های این کفش ورزشی گفت: این کفش که از فرانسه باید تهیه شود، در قسمت انتهایی بلندتر است و ارتفاع بیشتری دارد. در واقع باعث می شود که پشت پا با انتهای کفش برخورد نداشته باشد. البته هنوز شرایط حضور پولادی در فینال معلوم نیست اما تمام تلاش خود را می کنیم تا او را برسانیم.

وی درمورد وضعیت علیرضا نورمحمدی و مهرزاد معدنچی نیز اظهار داشت: نورمحمدی و معدنچی مشکل خاصی ندارند و با شروع دوباره تمرینات کار خود را آغاز خواهند کرد.

پزشک پرسپولیس در انتها گفت: مربیان تیم اعتقاد دارند که هدف اصلی شان دیدار با سپاهان در جام حذفی است و به همین خاطر تمام برنامه های خود را به گونه ای تنظیم می کنیم تا چنین شرایطی رقم بخورد.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: